HumleboletTLF: 953 07 364
Humlebolet@borgundveien-barnehage.no 21 barn i alderen 3-6 år og 3,5 voksne Humlebolet og kontoret har inngang rundt hjørnet av barnehagen. Avdelingen har en pedagogisk leder og en barnehagelærer |
MaurtuaTLF: 414 92 056
Maurtua@borgundveien-barnehage.no 16 barn i alderen 0-3 år og 5 voksne Inngang på opp-siden av barnehagen, ved parkeringsplassen Avdelingen har to pedagogisk ledere |
Barna deles inn i alders inndelte grupper hver dag, hvor de går på turer, har prosjektarbeid/ aktiviteter og bytter på uteområdene som vi har tilgjengelig her i barnehagen. Vi benytter eBarnehage som vårt kommunikasjonsmiddel mellom barnehage og hjemmet. Her får du som foresatt tilgang til å se og laste ned bilder (dersom du har gitt tillatelse til at vi tar bilder av barnet ditt) , logg om hva barnet ditt har gjort i løpet av dagen, månedsplan, beskjeder og digitale ferielapper. I tillegg vil foreldre med småbarn finne en egen logg som viser når barnet har sovet og fått nye bleier i løpet av dagen.
Vi tilbyr en foreldresamtale på høsten og en på våren. Dette for å ha et best mulig samarbeid med deg, og for å ivareta ditt barns behov og utvikling. Samtalen tar utgangpunkt i både dine og våre daglige observasjoner, samt et mer systematisk observasjon i barnehagen.
Vi har et foreldremøte i september og et foreldremøte på våren.
Vi tilbyr en foreldresamtale på høsten og en på våren. Dette for å ha et best mulig samarbeid med deg, og for å ivareta ditt barns behov og utvikling. Samtalen tar utgangpunkt i både dine og våre daglige observasjoner, samt et mer systematisk observasjon i barnehagen.
Vi har et foreldremøte i september og et foreldremøte på våren.
Førskolebarna har et eget førskoleopplegg, turer og andre aktiviteter som er tilrettelagt kun for de. Vi arbeider med ulike tema hver måned, og alle førskolebarn får utdelt hver sitt aktivitets hefte fra Salaby - Trampoline.
Satsingsområde 2024/2025
Vårt satsingsområde for dette barnehageåret er: "Observasjon, dokumentasjon, planlegging og vurdering" I regi av Rekomp.